Giresunspor'un takım kaptanlarından Ertuğrul Şenlikoğlu, kulübünden ayrıldığını açıkladı.

Genç futbolcu; “2020 senesinde kapısından içeri girdiğim memleketimin takımı Giresunspor’dan ayrılmış bulunmaktayım. Bu formayı giymek, bu armayı temsil etmek ve bu şehrin bir parçası olmak benim için her zaman büyük bir onur oldu. Bu sezon kaptanlık görevini üstlenmek de kariyerimde unutulmayacak bir gurur olacak. Sahada birlikte mücadele ettiğim takım arkadaşlarıma, her koşulda yanımızda olan büyük Giresunspor taraftarına,teknik ekibe ve kulüp çalışanlarına ve bu güzel şehrin bana kattığı her şeye teşekkür ederim. Benim için sadece bir takım değil, aynı zamanda bir yuva olan Giresunspor’u kalbimin en güzel köşesinde taşıyacağım. Bu veda değil, teşekkür. Memleketim Giresun’a ve Giresunspor’a sevgiyle. Hoşça kal Giresunspor” ifadelerine yer verdi.   


Paylaşmayı Unutma!

HABER YORUMLARI

Bu habere Henüz Yorum yapılmamış. İlk sen yorum yap..


YORUM YAPINIZ

* Yorumlarınız kontrol edildikten sonra yayımlanacaktır

 
 
 
 

DİĞER İÇERİKLER

Vah Giresunspor
Kalacak mı, gidecek mi?
Giresunspor
O memleket aşkıyla

Bizi Takip Edin

SON HABERLER

Vah Giresunspor
Kongre kararı alınacak mı? İşte yanıtı

Başarana kadar devam

Kalacak mı, gidecek mi?

Paraşütsüz düştük

Evde 13 puan topladı

O memleket aşkıyla