Bölgesel Amatör Lig İkinci Grupta ilk devreyi lider tamamlayan 1926 Bulancakspor'a Belediye Başkanı Necmi Sıbıç'tan moral.

Kırmızı beyazlı ekibin yeniden profesyonel liglerde boy göstermesi için büyük uğraş ve takımın bugünlere gelmesinde büyük emeği bulunan Necmi Başkan, ikinci yarı hazırlıklarına devam Şimşekler’in antrenmanı takip etti ve teknik adam İsmail Batur ile Kulüp Başkanı Aydın Karataş’tan son durum hakkında bilgi aldı. 


Paylaşmayı Unutma!

HABER YORUMLARI

Bu habere Henüz Yorum yapılmamış. İlk sen yorum yap..


YORUM YAPINIZ

* Yorumlarınız kontrol edildikten sonra yayımlanacaktır

 
 
 
 

DİĞER İÇERİKLER

Vah Giresunspor
Kalacak mı, gidecek mi?
Giresunspor
O memleket aşkıyla

Bizi Takip Edin

SON HABERLER

Vah Giresunspor
Kongre kararı alınacak mı? İşte yanıtı

Başarana kadar devam

Kalacak mı, gidecek mi?

Paraşütsüz düştük

Evde 13 puan topladı

O memleket aşkıyla