1.Ligin 29'uncu hafta maçında perşembe günü deplasmanda Erzurumspor ile karşılaşacak Giresunspor, Erzurum'a otobüsle gidecek.

Yeşil beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, Giresunspor’un 4 Nisan Perşembe günü deplasmanda karşılaşacağı Erzurumspor FK maçı için Çarşamba günü otobüs ile yola çıkılacağı belirtilerek perşembe akşamı oynanacak maçın ardından da tekrar karayolu ile Giresun’da dönüleceği aktarıldı.


Paylaşmayı Unutma!

HABER YORUMLARI

Bu habere Henüz Yorum yapılmamış. İlk sen yorum yap..


YORUM YAPINIZ

* Yorumlarınız kontrol edildikten sonra yayımlanacaktır

 
 
 
 

DİĞER İÇERİKLER

Vah Giresunspor
Kalacak mı, gidecek mi?
Giresunspor
O memleket aşkıyla

Bizi Takip Edin

SON HABERLER

Vah Giresunspor
Kongre kararı alınacak mı? İşte yanıtı

Başarana kadar devam

Kalacak mı, gidecek mi?

Paraşütsüz düştük

Evde 13 puan topladı

O memleket aşkıyla