1926 Bulancakspor'un teknik adamı Hamdi Zıvalıoğlu bu başarıyı hep birlikte sağladıklarını söyledi.

Zıvalıoğlu; “1926 Bulancakspor Kulübü yönetim ve takım olarak çok iyi kurulmuş ve sezona da çok iyi başlamıştı. 18. haftada takımın başına geldim ve şükürler olsun ki bu takımla şampiyon olmak bize nasip oldu. Bu başarıda İsmail hocanın da payı büyük ona da buradan teşekkür ediyorum. Hep birlikte başardık. Yönetim, Teknik ekip, oyuncular olarak buradaki aile havası bizi bir yaptı. Taraftarlarımızın desteğiyle de hiçbir maçta yalnız kalmadık. Bu şampiyonluk bize inanan ve ne koşulda olursa olsun bizi yalnız bırakmayan tüm taraftarlarımıza armağan olsun” dedi.

 


Paylaşmayı Unutma!

HABER YORUMLARI

Bu habere Henüz Yorum yapılmamış. İlk sen yorum yap..


YORUM YAPINIZ

* Yorumlarınız kontrol edildikten sonra yayımlanacaktır

 
 
 
 

DİĞER İÇERİKLER

Vah Giresunspor
Kalacak mı, gidecek mi?
Giresunspor
O memleket aşkıyla

Bizi Takip Edin

SON HABERLER

Vah Giresunspor
Kongre kararı alınacak mı? İşte yanıtı

Başarana kadar devam

Kalacak mı, gidecek mi?

Paraşütsüz düştük

Evde 13 puan topladı

O memleket aşkıyla